Securitate
25 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Cum știu câți bani am în cont?
Doar pentru clienții BT
Ce trebuie să fac dacă mi-am uitat codul PIN?
Ce înseamnă codul „CVC2” și „CVV2”?
Doar pentru clienții BT
Cum procedez pentru blocarea unui card?
Doar pentru clienții BT
Mi-a rămas cardul într-un bancomat de la o altă bancă. Cum pot rezolva această situație?
Doar pentru clienții BT
Am primit mesajul cu codul de activare al cardului. Ce trebuie să fac cu el?
Doar pentru clienții BT
Cum pot fi informat despre tranzacțiile efectuate cu cardul și despre sumele pe care le încasez în cont?
Doar pentru clienții BT
Persoana împuternicită pe cont poate ridica în locul meu cardul și PIN-ul din agenția BT?
Doar pentru clienții BT
Cum mă protejez de fraudele din tranzacții cu cardul?
Ce detalii despre card trebuie introduse la efectuarea unei plăți cu cardul pe internet?
Doar pentru clienții BT