DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum ma protejez de fraudele din tranzactii cu cardul?

Autor: Banca Transilvania

⠀Nu da curs solicitarilor de a-ti actualiza datele cardului intr-un link venit pe mail. Noi nu vom solicita niciodata astfel de actualizari de date ale cardului. Solicitarile sunt venite de la persoane care colecteaza aceste date si le utilizeaza pentru a sustrage fraudulos sume de pe card;  😇

⠀Anunta-ne imediat ce observi ca lipseste cardul, fie ca a fost pierdut sau furat la Call Center-ul nostru non-stop, la 0264 594 337* - pentru orice retele mobile sau din strainatate;  😲

⠀Solicita-ne noua sau configureaza singur din aplicatia BT Visual Help, sunand la numarul de telefon 0264 308 000, BT24 Internet & Mobile Banking sau din BT Pay limite de tranzactionare zilnice pe internet si la POS sau la ATM care ajuta la limitarea sumelor retrase de pe card in cazul in care este utilizat fara acordul tau;  🤓

⠀Consulta periodic extrasul de cont pentru a sesiza eventuale sume pe care nu le-ai autorizat, cerandu-ne, eventual sa iti activam serviciuSMS Alert pentru a fi permanent informat de tranzactiile care se efectueaza cu cardul tau;  🕵

⠀Cand faci cumparaturi online, incearca sa alegi doar comercianti inrolati in serviciul Mastercard ID Check;  🧐

⠀Daca ai orice semn de intrebare in ce priveste cardul tau, sa stii ca il poti bloca foarte rapid. Ti-am explicat cum poti face asta in cadrul intrebarii: Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?” .   😉


Alte recomandari generale:

⠀in primul rand nu pastra PIN-ul intr-o forma usor de recunoscut pentru alte persoane (notat pe card, telefon, pe o hartie, intr-o agenda etc.);  😬

⠀modifica gratuit PIN-ul la orice bancomat BT cu unul pe care il tii usor minte (de preferinta, diferit de combinatii de cifre din data nasterii);  😅

⠀ai grija ca in momentul introducerii PIN-ului la un bancomat sau la un POS sa nu fie vazut de alte persoane din preajma ta;  👀

⠀nu imprumuta cardul nimanui si nu oferi datele cardului nimanui.  🙅


Adnotari:

* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
158
14
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags