DOAR PENTRU CLIENTII BT

Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?

Autor: Banca Transilvania

 ❗⠀Imediat ce observi pierderea sau furtul cardului tau blocheaza de urgenta. Poti face acest lucru prin cinci moduri: 

Din BT Pay

alegi cardul care ti-a fost furat, il selectezi prin atingerea lui;

mergi la meniul Setari care va aparea in partea dreapta a ecranului sub forma

optezi pentru Blocare card iar mai apoi alegi Blocheaza definitiv acest card.

⠀Din BT Visual Help

sunand la numarul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS;

iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale si poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva.

⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking

accesezi meniul „Finante” din partea de jos a ecranului; 

selectezi optiunea „Carduri” si alegi cardul in cauza;

apoi apesi pe „Schimba statusul cardului” si selectezi optiunea „Furat”.

Din platforma BT24 Internet Banking

te loghezi in platforma si dai click pe meniul „Carduri”;

alegi sub-meniul „Vizualizare card” iar apoi alegi optiunea „Modificare stare card” prin apasarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;

mergi la sectiunea „Stare noua card” si modifici in „Blocat definitiv-card furat”.

⠀Sunand la unul dintre numerele 0264 308 028 sau *8028, pentru a permite activarea imediata a procedurilor de securitate care impiedica utilizarea in continuare a cardului. Ulterior, te incurajam sa mergi la Politie 🚓 pentru a depune plangere.

Ti-a fost util raspunsul?
1557
336
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags