Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie să-l fac?

 ❗⠀Imediat ce observi pierderea sau furtul cardului tău blochează-l de urgență. Poți face acest lucru prin cinci moduri: 

Din BT Pay

alegi cardul care ți-a fost furat, îl selectezi prin atingerea lui;

mergi la meniul Setări care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma

optezi pentru Blocare card”, iar mai apoi alegi Blochează definitiv acest card

⠀Din BT Visual Help

sunând la numărul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS;

iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale și poți solicita reemiterea cardului după blocarea definitivă.

⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking

accesezi meniul „Finanțe” din partea de jos a ecranului; 

selectezi opțiunea „Carduri” și alegi cardul în cauză;

apoi apeși pe „Schimbă statusul cardului” și selectezi opțiunea „Furat”.

Din platforma BT24 Internet Banking

te loghezi în platformă și dai click pe meniul „Carduri”;

alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi alegi opțiunea „Modificare stare card” prin apăsarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;

mergi la secțiunea „Stare nouă card” și modifici în „Blocat definitiv-card furat”.

⠀Sunând la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care împiedică utilizarea în continuare a cardului. Ulterior, te încurajăm să mergi la Poliție 🚓 pentru a depune plângere.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    08.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
1920
465