Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?

Autor: Banca Transilvania

❗⠀ Imediat ce observi pierderea sau furtul cardului tau blocheaza de urgenta. Poti face acest lucru prin cinci moduri: 

Din BT Pay: alegi cardul care ti-a fost furat, il selectezi prin atingerea lui mergi la meniul Setari care va aparea in partea dreapta a ecranului sub forma optezi pentru Blocare card iar mai apoi alegi Blocheaza definitiv acest card”;

⠀Din BT Visual Help: sunand la numarul 0264 308 000 accesezi link-ul primit prin SMS iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale si poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva;

⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking: accesezi meniul „Finante” din partea de jos a ecranului selectezi optiunea „Carduri alegi cardul in cauza apoi apesi pe „Schimba statusul cardului si selectezi optiunea „Furat”;

Din platforma BT24 Internet Banking: te loghezi in platforma dai click pe meniul „Carduri alegi sub-meniul „Vizualizare card alegi optiunea „Modificare stare card” prin apasarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat mergi la sectiunea „Stare noua card modifici in „Blocat definitiv-card furat”;

⠀Sunand la unul dintre numerele 0264 308 028 sau *8028, pentru a permite activarea imediata a procedurilor de securitate care impiedica utilizarea in continuare a cardului. Ulterior, te incurajam sa mergi la Politie 🚓 pentru a depune plangere.

Ti-a fost util raspunsul?
1501
315
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags