Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?
❗⠀ Imediat ce observi pierderea sau furtul cardului tau blocheaza de urgenta. Poti face acest lucru prin cinci moduri:
❶⠀Din BT Pay: alegi cardul care ti-a fost furat, il selectezi prin atingerea lui ➭ mergi la meniul „Setari” care va aparea in partea dreapta a ecranului sub forma ⚙ ➭ optezi pentru „Blocare card” ➭ iar mai apoi alegi „Blocheaza definitiv acest card”;
❷⠀Din BT Visual Help: sunand la numarul 0264 308 000 ➭ accesezi link-ul primit prin SMS ➭ iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale si poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva;
❸⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking: accesezi meniul „Finante” din partea de jos a ecranului ➭ selectezi optiunea „Carduri” ➭ alegi cardul in cauza ➭ apoi apesi pe „Schimba statusul cardului” ➭ si selectezi optiunea „Furat”;
❹⠀Din platforma BT24 Internet Banking: te loghezi in platforma ➭ dai click pe meniul „Carduri” ➭ alegi sub-meniul „Vizualizare card” ➭ alegi optiunea „Modificare stare card” prin apasarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat ➭ mergi la sectiunea „Stare noua card” ➭ modifici in „Blocat definitiv-card furat”;
❺⠀Sunand la unul dintre numerele 0264 308 028 sau *8028, pentru a permite activarea imediata a procedurilor de securitate care impiedica utilizarea in continuare a cardului. Ulterior, te incurajam sa mergi la Politie 🚓 pentru a depune plangere.
Informatiile din aceasta sectiune sunt moderate de catre bancatransilvania.ro, si nu reprezinta informatie oficiala din partea Banca Transilvania.