Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie sa-l fac?

Autor: Echipa Banca Transilvania
E bine sa stii ca avem un numar mare de solicitari in aceasta perioada, asa ca timpul de asteptare in Call Center este semnificativ mai mare. Totusi, iti poate fi de ajutor BT Help, unde gasesti solutii si informatii pentru a face #bankingdeacasa.

 

Primul lucru pe care trebuie sa il faci este sa iti blochezi cardul. Poti face acest lucru astfel:

• din aplicatia BT Pay selectezi cardul pe care vrei sa-l blochezi si alegi din setari optiunea "Blochezi cardul"

• din platforma BT24 Internet Banking

• din aplicatia BT24 Mobile Banking, accesand meniul "Carduri", selectezi cardul respectiv, apoi, din meniul "Schimba statusul cardului" selectezi optiunea "Furat" sau, daca vrei, "Blocat temporar"

• sunand la serviciul nostru de Call Center Carduri, disponibil 24h/24h, la 0264 594 337 pentru toate retelele mobile sau din strainatate. Iti recomandam sa salvezi acest numar in memoria telefonului sau sa il notezi pentru a-l putea folosi in cazuri de urgenta.