DOAR PENTRU CLIENTII BT

Pot să fiu informat despre fiecare tranzacție care se realizează cu cardul meu și al posesorului desemnat?

Autor: Banca Transilvania

Da, prin opțiunea SMS Alert, primești notificări în timp real în legatură cu tranzacțiile efectuate cu cardul tău sau al posesorului desemnat, precum și banii disponibili în cont după efectuarea tranzacției respective. 


Poți activa serviciul SMS Alert:

⠀Prin platforma BT24 Internet Banking;

⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking;

⠀Prin aplicația BT Visual Help, gratuit, sunând la numărul 0264 308 000. Selectează meniul Conturi și tranzacții și vezi istoricul tranzacțiilor pentru fiecare cont curent BT pe 3 zile;

⠀Apelând gratuit la colegii noștri din Call Center Carduri* la 0264 594 337;

⠀Sau în orice unitate BT.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legatură cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
143
27