DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum imi actualizez datele de contact?

Autor: Banca Transilvania

Pentru acest lucru, iti punem la dispozitie cateva variante, iar tu o alegi pe cea care iti este cea mai la indemana:  😉

⠀Prin BT Pay

deschizi aplicatia si accesezi meniul (e acolo, in stanga-sus);

mergi la Setari si alegi optiunea Profil”. Apoi dai tap pe „Actualizare date si urmezi pasii din aplicatie.

Online: accesand pagina dedicata actualizarii datelor pe site-ul nostru si urmand pasii de acolo;

Cu ajutorul chatbotul INO: pe care il gasesti in fereasta de dialog din pagina principala / pagina „Acasa” de pe site-ul nostru sectiunea „Actualizare date online”;

Fizic: facandu-ne o vizita la oricare dintre agentiile BT. Tine minte insa ca o sa ai nevoie de actul tau de identitate!  😅

⠀Telefonic (la numerele: 0264 308 028 sau *8028), unde te ajuta colegii nostri din echipa Call Center* daca:

⠀esti in strainatate;

⠀nu iti este la indemana niciuna dintre variantele de mai sus;

⠀si trebuie sa actualizezi doar: numarul de telefon, e-mail-ul sau daca e nevoie sa clarificam rezidenta fiscala.


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
150
109
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags