DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum actualizez datele mele personale?
Poti face asta simplu si rapid, alegand una din cele 5 variante 😉
❶⠀Accesand sectiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;
❷⠀Accesand chatbotul INO ➭ sectiunea „Actualizare date online”.
❸⠀Prin BT Pay urmanad pasii: acceseaza „Setari” ➭ „Profil” ➭ „Actualizare date”;
❹⠀In orice agentie BT cu un act de identitate in original;
❺⠀Telefonic (0264 308 028 sau *8028), unde te ajuta colegii nostri din echipa Call Center daca esti in strainatate (si nu iti este la indemana niciuna dintre variantele de mai sus) si trebuie sa actualizezi doar numarul de telefon, e-mail-ul sau daca e nevoie sa clarificam rezidenta fiscala.
Informatiile din aceasta sectiune sunt moderate de colegii nostri si nu reprezinta informatie oficiala din partea Bancii Transilvania. Daca ai o intrebare specifica, ne poti scrie aici.