DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum actualizez datele mele personale?

Autor: Banca Transilvania

Poți face asta simplu și rapid, alegând una din cele 5 variante 😉

⠀Accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru;  

⠀Accesând chatbotul INO din homepage ➭ secțiunea Actualizare date online”.

⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează „SetăriProfilActualizare date”;

⠀În orice agenție BT cu un act de identitate în original;

⠀Telefonic (0264 308 028 sau *8028), unde te ajută colegii noștri din echipa Call Center dacă ești în străinătate (și nu îți este la îndemână niciuna dintre variantele de mai sus) și trebuie să actualizezi doar numărul de telefon, e-mail-ul sau dacă e nevoie să clarificăm rezidența fiscală.

Ține minte ❗

Acest serviciu se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori sau minori) rezidenți sau nerezidenți.

Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

Ti-a fost util raspunsul?
1368
407