Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum pot fi informat despre tranzacțiile efectuate cu cardul și despre sumele pe care le încasez în cont?

Prin intermediul serviciului SMS Alert ești informat în permanență și în timp real când: 

⠀încasezi bani;

⠀se fac tranzacții cu cardul tău sau al posesorului desemnat;

⠀precum și câți bani mai ai disponibili după ce ai făcut o tranzacție.


Poți activa serviciul SMS Alert astfel:

⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking;

⠀Prin platforma BT24 Internet Banking;

⠀Apelând serviciul Call Center, la 0264 308 028* sau *8028*, din orice rețea națională;

⠀În orice unitate BT.


Iar dacă ești client persoană juridică, prin intermediul serviciului BT Alert ești notificat prin mesaje pe telefonul mobil cu privire la:

⠀sold;

⠀încasări;

⠀și situația popririlor (acestea presupunând blocarea contului bancar de către instituția bancară emitentă din cauza datoriilor neplătite) din contul tău.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    08.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
137
52