DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum procedez pentru blocarea unui card?

Autor: Banca Transilvania

Blocarea cardului, in caz de pierdere sau furt, se poate realiza in urmatoarele moduri:

⠀Din aplicatia BT Pay

intri in aplicatie si selectezi cardul dorit; 

apesi pe butonul  Setari ;

si accesezi optiunea Blocare card unde vei putea sa il blochezi temporar sau definitiv.

⠀Din aplicatia BT Visual Help: 

sunand la numarul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS;

iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale si poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva.

⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking

meniul Finantare”, submeniul Carduri 

selecteaza cardul dorit; 

apoi acceseaza sectiunea Schimba Starea Cardului si vei avea afisate optiunile: blocat temporar, pierdut sau furat.

Din platforma BT24 Internet Banking

meniul Carduri”, submeniul Vizualizare card;

in dreptul cardului dorit, apasa in coloana Detalii pe optiunea Modificare stare card”;

si seteaza noua stare a cardului tau (blocat temporar sau definitiv).

Sunand la serviciul Call Center Carduri BT*, disponibil 24h / 24h, la 0264 594 337 pentru toate retelele mobile sau din strainatate;

Venind in oricare din unitatile BT unde te vor ajuta colegii nostri.


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
245
74
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags