Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Cum procedez pentru blocarea unui card?

Autor: Echipa Banca Transilvania
E bine sa stii ca avem un numar mare de solicitari in aceasta perioada, asa ca timpul de asteptare in Call Center este semnificativ mai mare. Totusi, iti poate fi de ajutor BT Help, unde gasesti solutii si informatii pentru a face #bankingdeacasa.

 

Blocarea cardului, in caz de pierdere sau furt, se poate realiza in urmatoarele moduri:

•   din aplicatia BT Pay: intri in aplicatie -> selectezi cardul dorit -> apesi pe butonul "Setari" -> si accesezi optiunea "Blocare card" unde vei putea sa il blochezi temporar sau definitiv

•   din aplicatia BT24 Mobile Banking: meniul "Finantare" -> submeniul "Carduri" -> selecteaza cardul dorit -> apoi acceseaza sectiunea "Schimba Starea Cardului" si vei avea afisate optiunile: blocat temporar, pierdut sau furat

•   din platforma BT24 Internet Banking: meniul "Carduri" -> submeniul "Vizualizare card" -> in dreptul cardului dorit, apasa in coloana "Detalii" pe optiunea "Modificare stare card" si seteaza noua stare a cardului tau (blocat temporar sau definitiv)

•   sunand la serviciul Call Center Carduri al Bancii Transilvania, disponibil 24h/24h, la 0264594337 pentru toate retelele mobile sau din strainatate.