Cum procedez pentru blocarea unui card?
Blocarea cardului, in caz de pierdere sau furt, se poate realiza in urmatoarele moduri:
❶⠀Din aplicatia BT Pay: intri in aplicatie ➭ selectezi cardul dorit ➭ apesi pe butonul ⚙ „Setari” ➭ si accesezi optiunea „Blocare card” unde vei putea sa il blochezi temporar sau definitiv;
❷⠀Din aplicatia BT Visual Help: sunand la numarul 0264 308 000 ➭ accesezi link-ul primit prin SMS, iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale si poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva;
❸⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking: meniul „Finantare” ➭ submeniul „Carduri” ➭ selecteaza cardul dorit ➭ apoi acceseaza sectiunea „Schimba Starea Cardului” si vei avea afisate optiunile: blocat temporar, pierdut sau furat;
❹⠀Din platforma BT24 Internet Banking: meniul „Carduri” ➭ submeniul „Vizualizare card” ➭ in dreptul cardului dorit, apasa in coloana „Detalii” pe optiunea „Modificare stare card” ➭ si seteaza noua stare a cardului tau (blocat temporar sau definitiv);
❺⠀Sunand la serviciul Call Center Carduri BT, disponibil 24h / 24h, la 0264 594 337 pentru toate retelele mobile sau din strainatate;
❻⠀Venind in oricare din unitatile BT unde te vor ajuta colegii nostri.
Informatiile din aceasta sectiune sunt moderate de colegii nostri si nu reprezinta informatie oficiala din partea Bancii Transilvania. Daca ai o intrebare specifica, ne poti scrie aici.