DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum procedez pentru blocarea unui card?
Blocarea cardului, în caz de pierdere sau furt, se poate realiza în următoarele moduri:
❶⠀Din aplicația BT Pay:
➭ intri în aplicație și selectezi cardul dorit;
➭ apeși pe butonul „Setări” ⚙;
➭ și accesezi opțiunea „Blocare card” unde vei putea să îl blochezi temporar sau definitiv.
❷⠀Din aplicația BT Visual Help:
➭ sunând la numărul 0264 308 000;
➭ accesezi link-ul primit prin SMS;
➭ iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale și poți solicita reemiterea cardului după blocarea definitivă.
❸⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking:
➭ meniul „Finanțare”, submeniul „Carduri”
➭ selectează cardul dorit;
➭ apoi accesează secțiunea „Schimbă Starea Cardului” și vei avea afișate opțiunile: blocat temporar, pierdut sau furat.
❹⠀Din platforma BT24 Internet Banking:
➭ meniul „Carduri”, submeniul „Vizualizare card”;
➭ în dreptul cardului dorit, apasă în coloana „Detalii” pe opțiunea „Modificare stare card”;
➭ și setează noua stare a cardului tău (blocat temporar sau definitiv).
❺⠀Sunând la serviciul Call Center Carduri BT*, disponibil 24h / 24h, la 0264 594 337 pentru toate rețelele mobile sau din străinătate;
❻⠀Venind în oricare din unitățile BT unde te vor ajuta colegii noștri.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
08.08.2022