Cum procedez pentru blocarea unui card?

Autor: Banca Transilvania

Blocarea cardului, in caz de pierdere sau furt, se poate realiza in urmatoarele moduri:

⠀Din aplicatia BT Pay: intri in aplicatie selectezi cardul dorit apesi pe butonul  Setari si accesezi optiunea Blocare card unde vei putea sa il blochezi temporar sau definitiv;

⠀Din aplicatia BT Visual Help: sunand la numarul 0264 308 000 accesezi link-ul primit prin SMS, iar de aici poti bloca temporar sau definitiv cardurile tale si poti solicita reemiterea cardului dupa blocarea definitiva;

⠀Din aplicatia BT24 Mobile Banking: meniul Finantare submeniul Carduri selecteaza cardul dorit apoi acceseaza sectiunea Schimba Starea Cardului si vei avea afisate optiunile: blocat temporar, pierdut sau furat;

Din platforma BT24 Internet Banking: meniul Carduri submeniul Vizualizare card in dreptul cardului dorit, apasa in coloana Detalii pe optiunea Modificare stare card si seteaza noua stare a cardului tau (blocat temporar sau definitiv);

Sunand la serviciul Call Center Carduri BT, disponibil 24h / 24h, la 0264 594 337 pentru toate retelele mobile sau din strainatate;

Venind in oricare din unitatile BT unde te vor ajuta colegii nostri.

Ti-a fost util raspunsul?
178
46
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags