Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum procedez pentru blocarea unui card?

Blocarea cardului, în caz de pierdere sau furt, se poate realiza în următoarele moduri:

⠀Din aplicația BT Pay

intri în aplicație și selectezi cardul dorit; 

apeși pe butonul  Setări ;

și accesezi opțiunea Blocare card unde vei putea să îl blochezi temporar sau definitiv.

⠀Din aplicația BT Visual Help: 

sunând la numărul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS;

iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale și poți solicita reemiterea cardului după blocarea definitivă.

⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking

meniul Finanțare”, submeniul Carduri 

selectează cardul dorit; 

apoi accesează secțiunea Schimbă Starea Cardului și vei avea afișate opțiunile: blocat temporar, pierdut sau furat.

Din platforma BT24 Internet Banking

meniul Carduri”, submeniul Vizualizare card;

în dreptul cardului dorit, apasă în coloana Detalii pe opțiunea Modificare stare card”;

și setează noua stare a cardului tău (blocat temporar sau definitiv).

Sunând la serviciul Call Center Carduri BT*, disponibil 24h / 24h, la 0264 594 337 pentru toate rețelele mobile sau din străinătate;

Venind în oricare din unitățile BT unde te vor ajuta colegii noștri.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    08.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
378
130