DOAR PENTRU CLIENTII BT
Mi-a rămas cardul într-un bancomat de la o altă bancă. Cum pot rezolva această situație?
Dacă și se întâmplă acest lucru e bine să știi că trebuie să îți recuperezi cardul de la banca deținătoare a bancomatului. 🏧
Prin urmare, este nevoie să contactezi banca respectivă și să verifici în ce condiții îți returnează cardul. 💳
Dacă totuși ai nevoie și de o adresă de recuperare a cardului din partea noastră, sună-i pe colegii noștri din Call Center*, la numerele de telefon:
➤⠀0264 308 028 sau 0264 594 337 - apelabile din orice rețea (inclusiv internațională);
➤⠀sau la nr *8028, apelabil din orice rețea națională.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legatură cu noi.
-
Ultima actualizare
08.08.2022