Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Mi-a rămas cardul într-un bancomat de la o altă bancă. Cum pot rezolva această situație?

Dacă și se întâmplă acest lucru e bine să știi că trebuie să îți recuperezi cardul de la banca deținătoare a bancomatului.  🏧

Prin urmare, este nevoie să contactezi banca respectivă și să verifici în ce condiții îți returnează cardul.   💳 


Dacă totuși ai nevoie și de o adresă de recuperare a cardului din partea noastră, sună-i pe colegii noștri din Call Center*, la numerele de telefon:

0264 308 028 sau 0264 594 337 - apelabile din orice rețea (inclusiv internațională);

⠀sau la nr *8028, apelabil din orice rețea națională.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legatură cu noi.

  • Ultima actualizare

    08.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
201
129