968 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?
Doar pentru clienții BT
Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă mai pot loga în BT24. Cum îl pot modifica pe cel cu care sunt înregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu număr?
Doar pentru clienții BT
Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Nu am primit codul OTP. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Nu mai știu ce cod IBAN am. Cum pot să-l aflu?
Doar pentru clienții BT
Care este suma maximă care se poate retrage pe zi de la ATM-urile BT și cât se poate retrage maximum la o operațiune?
Doar pentru clienții BT
Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a putea lua un credit?
Doar pentru clienții BT
Dacă figurez la Biroul de Credit mai pot lua un credit?
Doar pentru clienții BT
Cum aflu că am o poprire pe cont?
Doar pentru clienții BT
Pot rambursa anticipat creditul?
Doar pentru clienții BT
Cum știu câți bani am în cont?
Doar pentru clienții BT
