968 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?
Doar pentru clienții BT
Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă mai pot loga în BT24. Cum îl pot modifica pe cel cu care sunt înregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu număr?
Doar pentru clienții BT
Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Nu am primit codul OTP. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Ce fac dacă am uitat ID-ul de logare în BT24 sau NeoBT?
Doar pentru clienții BT
Nu mai știu ce cod IBAN am. Cum pot să-l aflu?
Doar pentru clienții BT
Care este suma maximă care se poate retrage pe zi de la ATM-urile BT și cât se poate retrage maximum la o operațiune?
Doar pentru clienții BT
Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a putea lua un credit?
Doar pentru clienții BT
Dacă figurez la Biroul de Credit mai pot lua un credit?
Doar pentru clienții BT
Cum aflu că am o poprire pe cont?
Doar pentru clienții BT
Pot rambursa anticipat creditul?
Doar pentru clienții BT