Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT3.5 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Nu mai știu ce cod IBAN am. Cum pot să-l aflu?

Ce este IBAN-ul?

IBAN-ul reprezintă codul unic utilizat pe plan internațional pentru a identifica contul unui client, deschis la o bancă comercială.  🔐

Codul IBAN este preluat din limba engleză și reprezintă abrevierea de la „International Bank Account Number”.


Cum pot afla codul IBAN?

Poți obține codul IBAN simplu și rapid prin următoarele modalități:

⠀Prin wallet-ul bancar BT Pay

accesezi aplicația și selectezi cardul aferent contului pentru care vrei să afli IBAN-ul;

apeși pe butonul Setări Card (simbolizat prin ) și apoi opțiunea Detaliile cardului

Odată parcurși pașii anteriori, o să ai afișat IBAN-ul în ultimul rând.

⠀Prin BT Visual Help

suni la 0264 308 000 de pe numărul de telefon înregistrat la bancă și accesează link-ul primit prin SMS;

apoi, pentru a vizualiza IBAN-ul conturilor curente și de card, accesează secțiunea Conturi și tranzacții din meniul principal. 

Tot din BT Visual Help poți descărca lista IBAN-urilor (document pe care îl prezinți anumitor instituții pentru a încasa sume). 

Ca să faci asta trebuie să selectezi din meniul principal #bankingdeacasa și apoi Află lista IBAN-urilor tale.

⠀Prin intermediul platformei BT24 Internet Banking

 loghează-te în aplicație cu datele tale, iar codul IBAN va fi vizibil pe prima pagină a acesteia, în dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul „Conturile mele”.

⠀Cu ajutorul platformei BT 24 Mobile Banking

loghează-te în aplicație cu datele tale sau cu amprenta, iar codul IBAN va fi afișat în prima pagină („Acasă”) în dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul de bun venit.

⠀Prin Neo App

loghează-te în aplicație cu datele tale sau cu amprenta și selectează contul pentru care dorești IBAN-ul;

apoi accesează secțiunea Detalii pentru a-l vizualiza.

⠀Prin Neo Web:

loghează-te în aplicație cu datele tale, iar în secțiunea Conturi vei vizualiza IBAN-urile conturilor tale curente.

⠀La orice unitate BT

vino cu actul de identitate în original la o unitate BT și cere lista IBAN-urilor sau un extras de cont.

  • Ultima actualizare

    14.11.2023
Ti-a fost util raspunsul?
819
283