DOAR PENTRU CLIENTII BT

Nu mai știu ce cod IBAN am. Cum pot să-l aflu?

Ce este IBAN-ul?

IBAN-ul reprezintă codul unic utilizat pe plan internațional pentru a identifica contul unui client, deschis la o bancă comercială.  🔐

Codul IBAN este preluat din limba engleză și reprezintă abrevierea de la „International Bank Account Number”.


Cum pot afla codul IBAN?

Poți obține codul IBAN simplu și rapid prin următoarele modalități:

⠀Prin wallet-ul bancar BT Pay

accesezi aplicația și selectezi cardul aferent contului pentru care vrei să afli IBAN-ul;

apeși pe butonul Setări (e în dreapta-sus, simbolizat prin ) și apoi opțiunea Detaliile cardului

Odată parcurși pașii anteriori, o să ai afișat IBAN-ul în ultimul rând.

⠀Prin BT Visual Help

suni la 0264 308 000 de pe numărul de telefon înregistrat la bancă și accesează link-ul primit prin SMS;

apoi, pentru a vizualiza IBAN-ul conturilor curente și de card, accesează secțiunea Conturi și tranzacții din meniul principal. 

Tot din BT Visual Help poți descărca lista IBAN-urilor (document pe care îl prezinți anumitor instituții pentru a încasa sume). 

Ca să faci asta trebuie să selectezi din meniul principal #bankingdeacasa și apoi Află lista IBAN-urilor tale.

Livia de la BT îți trimite IBAN-ul conturilor curente și conturilor de card prin SMS:

suni la 0264 308 028 și apeși tasta 0;

creează-ți cont și apoi cere IBAN-ul. 

Cu Livia de la BT poți interacționa și pe Facebook sau Skype unde trebuie să introduci CIF-ul și codul OTP primit prin SMS pentru autentificare, iar apoi poți cere IBAN-ul.

⠀Prin intermediul platformei BT24 Internet Banking

 loghează-te în aplicație cu datele tale, iar codul IBAN va fi vizibil pe prima pagină a acesteia, în dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul „Conturile mele”.

⠀Cu ajutorul platformei BT 24 Mobile Banking

loghează-te în aplicație cu datele tale sau cu amprenta, iar codul IBAN va fi afișat în prima pagină („Acasă”) în dreptul cardului / cardurilor tale, sub textul de bun venit.

⠀Prin Neo App

loghează-te în aplicație cu datele tale sau cu amprenta și selectează contul pentru care dorești IBAN-ul;

apoi accesează secțiunea Detalii pentru a-l vizualiza.

⠀Prin Neo Web:

loghează-te în aplicație cu datele tale, iar în secțiunea Conturi vei vizualiza IBAN-urile conturilor tale curente.

⠀Prin e-mail:

la adresa: contact@btrl.ro, unde unul dintre colegii noștri te va ajuta.

⠀La orice unitate BT

vino cu actul de identitate în original la o unitate BT și cere lista IBAN-urilor sau un extras de cont.

⠀Prin Call Center*:

îți putem trimite IBAN-ul prin SMS sau lista IBAN-urilor prin e-mail. Ne poți contacta la numerele de telefon: 

0264 308 028  (apelabil din orice rețea națională sau internațională);

⠀sau *8028   (apelabil din orice rețea națională, fixă sau mobilă).


Adnotări:

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    16.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
784
230