2135 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?
Cum activez BT24 Mobile Banking?
Doar pentru clienții BT
Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă mai pot loga în BT24. Cum îl pot modifica pe cel cu care sunt înregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu număr?
Doar pentru clienții BT
Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Nu am primit codul OTP. Ce pot face?
Am nevoie de bani pentru a-mi continua studiile. Pot împrumuta bani de la BT?
Nu am card BT Omnipass. Cum îl pot obține?
Ce este „codul SWIFT”?
Doar pentru clienții BT
Ce fac dacă am uitat ID-ul de logare în BT24 sau NeoBT?
Care sunt țările din zona SEPA?
Doar pentru clienții BT