DOAR PENTRU CLIENTII BT
Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
Dacă ai urmat procesul de înrolare al cardului întocmai și totuși nu ai reușit, este posibil să te regăsești în una din următoarele situații:
❶⠀cardul tău este blocat temporar sau definitiv (poți verifica acest aspect fie în BT24, fie apelând în Call Center la numărul 0264 308 028*);
❷⠀nu ai introdus datele în mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) este greșit;
❹⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
12.08.2022
Ti-a fost util raspunsul?
149
430