DOAR PENTRU CLIENTII BT

Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?

Autor: Banca Transilvania

Dacă ai urmat procesul de înrolare al cardului întocmai și totuși nu ai reușit, este posibil să te regăsești în una din următoarele situații:

 ❶⠀cardul tău este blocat temporar sau definitiv (poți verifica acest aspect fie în BT24, fie apelând în Call Center la numărul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele în mod corect;

 ❸codul OTP (One Time Password) este greșit;

 ❹⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
132
384