960 întrebări și răspunsuri
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?
344 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă mai pot loga în BT24. Cum îl pot modifica pe cel cu care sunt înregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu număr?
504 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
163 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Nu am primit codul OTP. Ce pot face?
161 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot să obțin extrasele de cont aferente contului curent prin internet banking?
1653 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce fac dacă am uitat ID-ul de logare în BT24 sau NeoBT?
2190 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Nu mai știu ce cod IBAN am. Cum pot să-l aflu?
797 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Care este suma maximă care se poate retrage pe zi de la ATM-urile BT și cât se poate retrage maximum la o operațiune?
1461 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce este codul client (CIF-ul BT)?
1098 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Dacă figurez la Biroul de Credit mai pot lua un credit?
14867 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce trebuie să fac pentru a activa cardul, emis la sfârșitul lunii, la unul dintre ATM-urile BT?
2771 voturi
DOAR PENTRU CLIENTII BT
Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru a putea lua un credit?
1581 voturi