DOAR PENTRU CLIENTII BT
Vreau să mă loghez în Neo Mobile Banking și am folosit BT24. Cum procedez?
Întâi de toate, asigură-te că ai serviciul Neo BT activ.
Trebuie să urmezi pașii de mai jos:
Pasul ❶: La prima logare în NeoBT ai nevoie de ID-ul de logare și parola pe care le folosești când te loghezi în BT24 Internet Banking;
Pasul ❷: Introduci codul de activare primit prin SMS. De siguranță, verifică primele 2 cifre din codul primit prin SMS și primele 2 cifre din ecranul de activare/logare. Sunt la fel? Dacă nu sunt identice, nu adăuga codul și sună-ne la 0264 303 505;
Pasul ❸: Definești o nouă parolă pentru NeoBT Internet Banking. Parola trebuie să conțină minimum 8, maximum 32 de caractere, din care obligatoriu un caracter special;
Pasul ❹: Îți definești apoi un PIN cu care te loghezi în aplicația mobilă;
Pasul ❺: Te loghezi în NeoBT Mobile Banking cu ID-ul de logare și cu PIN-ul aplicației;
Pasul ❻: Introduci codul primit prin SMS. La fel, asigură-te că primele două cifre sunt identice. Dacă nu sunt identice, nu adăuga codul și sună-ne la 0264 303 505.
Șiii… Bun venit în #neobanking! 👍
-
Ultima actualizare
05.10.2022