Nu pot sa vizualizez corect noul BT24. Ce trebuie sa fac?

Autor: Banca Transilvania

Daca ai dificultati de afisare a noului design, recomandam stergerea cache, istoric & cookies, inainte de logarea in BT24.

Pentru stergere cache, istoric & cookies, urmeaza pasii de mai jos, in functie de browserul pe care il folosesti. Noi iti recomandam sa folosesti Google Chrome pentru utilizarea BT24 in varianta web.


Pentru sistemul de operare Windows:

Google Chrome

- Apasa pe icon-ul ChromeSettingsdin partea dreapta, sus > More Tools;

- Selecteaza optiunea Clear Browsing Data;

- Se va deschide un pop-up, de unde alegi perioada de timp: All time;

- Bifeaza sectiunile Cached images and files si Clear Browsing History;

- Apasa butonul Clear data;

- Inchide si redeschide browser-ul.


Mozilla Firefox

- Click pe icon-ulMozillaSettingsdin partea dreapta sus > Options;

- Click pe optiunea Privacy & Security din partea stanga a ecranului > History > Clear your recent history;

- Se va deschide un pop-up, de unde alegi perioada de timp pentru care doresti sa golesti cache-ul;

- Selecteaza optiunea pentru Cookies, Cache;

- Apasa pe butonul Clear Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

Pentru sistemul de operarare MacOs

1. Google Chrome

-  Apasa pe meniul Chrome;

- Selecteaza Clear Browsing Data;

- Se va deschide un pop-up, de unde selectezi Cookies and other site and plug-in data + Cached images and files;

-  Apasa pe Clear Browsing Data;

- Inchide si redeschide browser-ul.

2. Firefox

- Selecteaza butonul History > Clear Recent History;

- Se va deschide un pop-up. Selecteaza Time Range to clear > Everything;

- In sectiunea Details, selecteaza optiunile Cookies and Cache;

- Apasa pe Clear Now;

- Inchide si redeschide browser-ul.

Tags

Ti-a fost util raspunsul?
228
1275
Raspuns cu de Banca Transilvania