DOAR PENTRU CLIENTII BT
Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă mai pot loga în BT24. Cum îl pot modifica pe cel cu care sunt înregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu număr?
În primul rând, dacă ți-ai schimbat numărul de telefon, îți recomandăm să îți actualizezi datele personale online pentru a păstra legătura cu noi și a fi tot timpul informat de produsele și serviciile tale financiare BT. 🙂
În al doilea rând, te așteptăm în oricare dintre unitățile noastre pentru a face modificarea.
Iar dacă ești în străinătate, poți suna în Call Center* (0264 308 028 sau *8028) pentru detalii în acest sens. 🌍
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
08.08.2022