Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola gresit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?

Autor: Banca Transilvania

Reactivarea parolei contului tau de BT24 Internet Banking este pe cat de simpla, pe atat de rapida.

Iata ce trebuie sa faci: 

- Apesi aici si accesezi optiunea “Mi-am uitat parola” (optiune situata sub campurile “ID de logare” si „Parola/Token”) 

- Apoi, completezi cele 4 campuri cu numele si prenumele tau, *ID-ul de logare BT24, CNP-ul tau si codul de securitate generat automat 

- Primesti o parola temporara pe care te sfatuim sa o introduci manual nu cu copy/paste

- Introdu noua parola pentru contul tau si asta e tot 😊 


* In cazul in care nu iti stii ID-ul de logare, trebuie sa stii ca acesta este format din codul CIF, alaturi de initialele: 

•   prima este a numelui tau de familie 

•   urmatoarele sunt initialele prenumelui tau 


Daca tot nu reusesti, te asteptam in agentiile noastre pentru a rezolva aceasta problema, iar daca nu ai timp sa ajungi la noi, ne poti suna la 0264 308 080  sau *8028, iar colegii nostri din Call Center te vor ajuta in cel mai scurt timp 🤓.

Ti-a fost util raspunsul?
143
85
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags