Vezi raspunsul pe intreb.bancatransilvania.ro

Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola gresit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?

Autor: Echipa Banca Transilvania

Reactivarea parolei contului tau de BT24 Internet Banking este simpla si usoara de facut.

Tot ce trebuie sa faci este sa:

- Apesi aici si sa accesezi optiunea “Mi-am uitat parola” (optiune situata sub campurile “ID de logare” si „Parola/Token”)

- Apoi, completeza cele 4 campuri cu numele si prenumele tau, *ID-ul de logare BT24, CNP-ul tau si codul de securitate generat automat

- Pentru final, acceseaza optiunea “Schimb parola”, introdu noua parola pentru contul tau si asta e tot 😊 

* In cazul in care nu iti cunosti ID-ul de logare, trebuie sa stii ca acesta este format din codul CIF, alaturi de 2 initiale:

•   prima este a numelui tau de familie

•   iar cea de-a doua este initiala primului tau prenume

Daca tot nu reusesti, te asteptam in agentiile noastre pentru a rezolva aceasta problema iar daca nu ai timp sa ajungi la noi, ne poti suna la 0264 308 028 sau *8028 (apelabil din orice retea nationala, fixa sau mobila).