DOAR PENTRU CLIENTII BT
Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?
Reactivarea parolei contului tău de BT24 Internet Banking este pe cât de simplă, pe atât de rapidă. 😃
Iată ce trebuie să faci:
❶⠀Accesezi pagina de logare a aplicației și selectezi opțiunea „Mi-am uitat parola” (e sub câmpurile „ID de logare” și „Parola / Token”);
❷⠀Completezi cele 4 câmpuri cu numele și prenumele tău, ID-ul de logare BT24*, CNP-ul tău și codul de securitate generat automat prin SMS;
❸⠀Primești o parolă temporară pe care te sfătuim să o introduci manual, nu cu copy / paste. Introdu noua parolă pentru contul tău și asta e tot!
Dacă tot nu reusești, te așteptăm în unitățile noastre pentru a rezolva această problemă. 🤗
-
Ultima actualizare
28.09.2023