Parola
14 întrebări și răspunsuri
Doar pentru clienții BT
Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola greșit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?
Doar pentru clienții BT
Cum setez parola unică?
Doar pentru clienții BT
Mi-am uitat parola unică. Cum o pot recupera?
Doar pentru clienții BT
Cum pot să resetez parola la BT24 Internet Banking?
Doar pentru clienții BT
Cum schimb parola după 90 de zile?
Doar pentru clienții BT
Dacă uit parola pentru BT24 Mobile Banking, cum o recuperez?
Doar pentru clienții BT
Mi-am blocat parola și nu am buton de „Resetare parolă” pe pagina de plată. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Cum confirm o plată online din ianuarie 2021?
Doar pentru clienții BT
Cum funcționează o tranzacție online?
Doar pentru clienții BT
Nu îmi pot seta parola, nu îmi apare butonul „Confirmă”. Ce pot face?
Doar pentru clienții BT
Ce presupun noile schimbări în metoda de aprobare a plăților online?
Doar pentru clienții BT