Parola

Contul meu de BT24 Internet Banking a fost dezactivat deoarece am introdus parola gresit de prea multe ori. Se poate reactiva acest cont?

Pentru reactivarea accesului in BT24 este nevoie sa contactezi Serviciul Call Center BT, la 0264 308 028 sau *8028. Ulterior, pentru a obtine o noua parola temporara, acceseaza optiunea de resetare online a parolei.

Cum pot sa resetez parola la BT24 Internet Banking?

Daca doresti sa iti schimbi parola, atunci aceasta se poate reseta fie online, o data la 24h, din pagina de logare BT24, accesand rubrica “Mi-am uitat parola”, fie se poate solicita reemiterea ei in orice unitate Banca Transilvan...

Ce se intampla dupa introducerea eronata a parolei?

Dupa 5 incercari nereusite de logare in BT24 contul iti este blocat automat si nu mai poti intra in contul tau decat dupa ce setezi o parola noua. Poti reserta parola online in pagina de logare in BT24 sau in oricare dintre agentiile noastre...