Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Vreau să mă loghez în Neo Mobile Banking și am folosit BT24. Cum procedez?

Întâi de toate, asigură-te că ai serviciul Neo BT activ.

Trebuie să urmezi pașii de mai jos:

Pasul : La prima logare în NeoBT ai nevoie de ID-ul de logare și parola pe care le folosești când te loghezi în BT24 Internet Banking;

Pasul : Introduci codul de activare primit prin SMS. De siguranță, verifică primele 2 cifre din codul primit prin SMS și primele 2 cifre din ecranul de activare/logare. Sunt la fel? Dacă nu sunt identice, nu adăuga codul și sună-ne la 0264 303 505;

Pasul : Definești o nouă parolă pentru NeoBT Internet Banking. Parola trebuie să conțină minimum 8, maximum 32 de caractere, din care obligatoriu un caracter special;

Pasul : Îți definești apoi un PIN cu care te loghezi în aplicația mobilă;

Pasul : Te loghezi în NeoBT Mobile Banking cu ID-ul de logare și cu PIN-ul aplicației;

Pasul : Introduci codul primit prin SMS. La fel, asigură-te că primele două cifre sunt identice. Dacă nu sunt identice, nu adăuga codul și sună-ne la 0264 303 505

Șiii… Bun venit în #neobanking! 👍

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500

  • Tags