Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie să-l fac?

 ❗⠀Imediat ce observi pierderea sau furtul cardului tău blochează-l de urgență. Poți face acest lucru prin cinci moduri: 

Din BT Pay

alegi cardul care ți-a fost furat, îl selectezi prin atingerea lui;

mergi la meniul Setări care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma

optezi pentru Blocare card”, iar mai apoi alegi Blochează definitiv acest card

⠀Din BT Visual Help

sunând la numărul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS;

iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale și poți solicita reemiterea cardului după blocarea definitivă.

⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking

accesezi meniul „Finanțe” din partea de jos a ecranului; 

selectezi opțiunea „Carduri” și alegi cardul în cauză;

apoi apeși pe „Schimbă statusul cardului” și selectezi opțiunea „Furat”.

Din platforma BT24 Internet Banking

te loghezi în platformă și dai click pe meniul „Carduri”;

alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi alegi opțiunea „Modificare stare card” prin apăsarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;

mergi la secțiunea „Stare nouă card” și modifici în „Blocat definitiv-card furat”.

⠀Sunând la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care împiedică utilizarea în continuare a cardului. Ulterior, te încurajăm să mergi la Poliție 🚓 pentru a depune plângere.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500