Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie să-l fac?
❗⠀Imediat ce observi pierderea sau furtul cardului tău blochează-l de urgență. Poți face acest lucru prin cinci moduri:
❶⠀Din BT Pay:
➭ alegi cardul care ți-a fost furat, îl selectezi prin atingerea lui;
➭ mergi la meniul „Setări” care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma ⚙
➭ optezi pentru „Blocare card”, iar mai apoi alegi „Blochează definitiv acest card”
❷⠀Din BT Visual Help:
➭ sunând la numărul 0264 308 000;
➭ accesezi link-ul primit prin SMS;
➭ iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale și poți solicita reemiterea cardului după blocarea definitivă.
❸⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking:
➭ accesezi meniul „Finanțe” din partea de jos a ecranului;
➭ selectezi opțiunea „Carduri” și alegi cardul în cauză;
➭ apoi apeși pe „Schimbă statusul cardului” și selectezi opțiunea „Furat”.
❹⠀Din platforma BT24 Internet Banking:
➭ te loghezi în platformă și dai click pe meniul „Carduri”;
➭ alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi alegi opțiunea „Modificare stare card” prin apăsarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;
➭ mergi la secțiunea „Stare nouă card” și modifici în „Blocat definitiv-card furat”.
❺⠀Sunând la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care împiedică utilizarea în continuare a cardului. Ulterior, te încurajăm să mergi la Poliție 🚓 pentru a depune plângere.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.