Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

De ce nu primesc mesajele, deși am SMS Alert activ?

În această situație, trebuie în primul rând să verifici setările telefonului tău:

➤ dacă telefonul tău are activată o regulă de primire de SMS-uri, cum ar fi primirea de SMS-uri doar de la anumite numere, care sunt sau nu în agendă.

➤ telefonul tău să nu aibă activată o regulă prin care să blocheze mesajele primite care conțin anumite cuvinte cheie, opțiune disponibilă în special pe smartphone-uri cu sisteme de operare mai noi (Android și iOS) și în anumite aplicații de mesagerie.

➤ folosești aplicația predefinită de mesagerie a telefonului și nu ai alte aplicații de mesagerie instalate ulterior (ex: Messenger).

➤ dacă ești în roaming, îți recomandăm să alegi alta rețea de telefonie mobilă, din meniul telefonului.

Atenție: Dacă serviciul e activ pe un card de persoană juridică sau pe un card de posesor desemnat, primești doar mesajele referitoare la tranzacțiile cu cardul, nu și cele de alimentare a contului.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500