DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot să resetez parola la BT24 Internet Banking?
Fie că ți-ai uitat parola sau dorești pur și simplu să o schimbi, ai mai multe metode în care poți face asta:
❶⠀Prin aplicația BT24 Mobile Banking: din meniul „Acasă” ➭ secțiunea „Opțiuni rapide”, accesează rubrica „Schimb parola BT24”.
❷⠀Prin aplicația BT24 Internet Banking:
➭ accesează secțiunea „Mi-am uitat parola” din pagina de logare BT24. Trebuie să îți scrii numele și prenumele, ID-ul de logare* și CNP-ul, pentru a ne asigura că ești chiar tu.
➭ primești o parolă temporară pe care te sfătuim să o introduci manual nu cu copy / paste.
➭ mai e nevoie să adaugi codul de verificare și să selectezi „Schimbă parola” iar mai apoi treaba e super simplă!
❸⠀Și, bineînțeles, poți să ceri reemiterea parolei și în orice unitate BT, gratuit și rapid.
❗⠀Poți schimba parola o dată la 24h.
* În cazul în care nu mai știi ID-ul tău de logare, ține minte că acesta este format din codul CIF, alături de 2 inițiale:
➤⠀prima este a numelui tău de familie;
➤⠀iar următoarele sunt inițialele prenumelui tău.
-
Ultima actualizare
12.09.2022