Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum pot să obțin extrasele de cont pentru cardul de credit?

Foarte simplu și ai mai multe variante pentru care poți opta: 

Gratuit prin BT Visual Help: sunând la numărul  0264 308 000 accesezi link-ul primit prin SMS iar din meniul principal selectezi Solicitare extras;

Prin BT24 Internet Banking: după ce te loghezi în aplicație dai click pe Conturile mele alegi varianta Extrase din sub-meniul care tocmai a apărut iar în funcție de extrasul pe care dorești să îl obții selectezi „Extrase cont sau „Extrase card;

Prin BT24 Mobile Banking: deschizi aplicația optezi pentru varianta Finanțe din partea de jos a ecranului selectezi Conturi curente, de economii și de card alegi contul pentru care ai nevoie de extras selectezi opțiunea Extrase lunare sau Extrase zilnice, în funcție de nevoile tale;

⠀Prin Neo Mobile Banking: deschizi aplicația optezi pentru varianta "Home" selectezi contul pentru care dorești extrasul și secțiunea "Detalii" alegi tipul de extras dorit selectând "Extrase zilnice" sau "Extrase lunare";

⠀Prin Neo Internet Banking: deschizi aplicația selectezi contul pentru care dorești extrasul, secțiunea "Opțiuni" alegi tipul de extras dorit accesând "Descarc extras zilnic" sau "Descarc extras lunar".

⠀Poți opta pentru transmiterea lunară automată a extraselor de cont pe e-mail, opțiune pe care o poți activa la oricare dintre sediile BT;

⠀În cele peste 500 de agenții și sucursale ale băncii noastre;  

Prin cele aproape 500 de bancomate multifuncționaleBT Express, de unde poți genera singur trimiterea prin e-mail a extrasului de cont;  

Prin poștă, pentru 2,9 lei / extras de cont, opțiune care trebuie activată la oricare dintre sediile noastre.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500