Cum pot să obțin extrasele de cont pentru cardul de credit?
Foarte simplu și ai mai multe variante pentru care poți opta:
❶⠀Gratuit prin BT Visual Help: sunând la numărul 0264 308 000 ➭ accesezi link-ul primit prin SMS ➭ iar din meniul principal selectezi „Solicitare extras”;
❷⠀Prin BT24 Internet Banking: după ce te loghezi în aplicație ➭ dai click pe „Conturile mele” ➭ alegi varianta „Extrase” din sub-meniul care tocmai a apărut ➭ iar în funcție de extrasul pe care dorești să îl obții selectezi „Extrase cont” sau „Extrase card”;
❸⠀Prin BT24 Mobile Banking: deschizi aplicația ➭ optezi pentru varianta „Finanțe” din partea de jos a ecranului ➭ selectezi „Conturi curente, de economii și de card” ➭ alegi contul pentru care ai nevoie de extras ➭ selectezi opțiunea „Extrase lunare” sau „Extrase zilnice”, în funcție de nevoile tale;
❹⠀Prin Neo Mobile Banking: deschizi aplicația ➭ optezi pentru varianta "Home" ➭ selectezi contul pentru care dorești extrasul și secțiunea "Detalii" ➭ alegi tipul de extras dorit selectând "Extrase zilnice" sau "Extrase lunare";
❺⠀Prin Neo Internet Banking: deschizi aplicația ➭ selectezi contul pentru care dorești extrasul, secțiunea "Opțiuni" ➭ alegi tipul de extras dorit accesând "Descarc extras zilnic" sau "Descarc extras lunar".
❻⠀Poți opta pentru transmiterea lunară automată a extraselor de cont pe e-mail, opțiune pe care o poți activa la oricare dintre sediile BT;
❼⠀În cele peste 500 de agenții și sucursale ale băncii noastre;
❽⠀Prin cele aproape 500 de bancomate multifuncționale BT Express, de unde poți genera singur trimiterea prin e-mail a extrasului de cont;
❾⠀Prin poștă, pentru 2,9 lei / extras de cont, opțiune care trebuie activată la oricare dintre sediile noastre.