DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum pot să obțin extrasele de cont pentru cardurile business?

Autor: Banca Transilvania

Foarte simplu și ai mai multe variante pentru care poți opta: 

Gratuit prin  BT Visual Help: sunând la numărul  0264 308 000 ➭ accesezi link-ul primit prin SMS ➭ iar din meniul principal selectezi Solicitare extras

Prin BT24 Internet Banking: după ce te loghezi în aplicație ➭ dai click pe Conturile mele ➭ alegi varianta Extrase din sub-meniul care tocmai a apărut iar în funcție de extrasul pe care dorești să îl obții selectezi „Extrase cont sau „Extrase card; 

Prin BT24 Mobile Banking: deschizi aplicația optezi pentru varianta Finanțe din partea de jos a ecranului selectezi Conturi curente, de economii și de card alegi contul pentru care ai nevoie de extras selectezi opțiunea Extrase lunare sau Extrase zilnice, în funcție de nevoile tale; 

Prin BT Ultra;

Prin e-mail, opțiune pe care o poti activa la oricare dintre sediile BT;

⠀Îl poți cere colegului nostru care până acum s-a ocupat de business-ul tău, cu siguranță ți-l va trimite în cel mai scurt timp;  😊

Prin Call Center BT:  0264 308 028* sau *8028*, contact@btrl.ro;

La cerere, extrasul de cont se poate trimite prin poștă la adresa comunicată la momentul deschiderii contului la un cost de 3,5 lei. 

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.


Ti-a fost util raspunsul?
3
3