Cum pot să obțin extrasele de cont pentru cardurile business?
Foarte simplu și ai mai multe variante pentru care poți opta:
❶⠀Gratuit prin BT Visual Help: sunând la numărul 0264 308 000 ➭ accesezi link-ul primit prin SMS ➭ iar din meniul principal selectezi „Solicitare extras”;
❷⠀Prin BT24 Internet Banking: după ce te loghezi în aplicație ➭ dai click pe „Conturile mele” ➭ alegi varianta „Extrase” din sub-meniul care tocmai a apărut ➭ iar în funcție de extrasul pe care dorești să îl obții selectezi „Extrase cont” sau „Extrase card”;
❸⠀Prin BT24 Mobile Banking: deschizi aplicația ➭ optezi pentru varianta „Finanțe” din partea de jos a ecranului ➭ selectezi „Conturi curente, de economii și de card”➭ alegi contul pentru care ai nevoie de extras ➭ selectezi opțiunea „Extrase lunare” sau „Extrase zilnice”, în funcție de nevoile tale;
❹⠀Prin BT Ultra;
❺⠀Prin e-mail, opțiune pe care o poti activa la oricare dintre sediile BT;
❻⠀Îl poți cere colegului nostru care până acum s-a ocupat de business-ul tău, cu siguranță ți-l va trimite în cel mai scurt timp; 😊
❼⠀La cerere, extrasul de cont se poate trimite prin poștă la adresa comunicată la momentul deschiderii contului la un cost de 3,5 lei.