Cum mă protejez de fraudele din tranzacții cu cardul?
❶⠀Nu da curs solicitărilor de a-ți actualiza datele cardului într-un link venit pe mail. Noi nu vom solicita niciodată astfel de actualizări de date ale cardului. Solicitările sunt venite de la persoane care colectează aceste date și le utilizează pentru a sustrage fraudulos sume de pe card; 😇
❷⠀Anunță-ne imediat ce observi că lipsește cardul, fie că a fost pierdut sau furat la Call Center-ul nostru non-stop, la 0264 594 337* - pentru orice rețele mobile sau din străinătate; 😲
❸⠀Solicită-ne nouă sau configurează singur din aplicația BT Visual Help, sunând la numărul de telefon 0264 308 000, BT24 Internet & Mobile Banking sau din BT Pay limite de tranzacționare zilnice pe internet și la POS sau la ATM care ajută la limitarea sumelor retrase de pe card în cazul în care este utilizat fără acordul tău; 🤓
❹⠀Consultă periodic extrasul de cont pentru a sesiza eventuale sume pe care nu le-ai autorizat, cerându-ne, eventual să îți activăm serviciul SMS Alert pentru a fi permanent informat de tranzacțiile care se efectuează cu cardul tău; 🕵
❺⠀Când faci cumpărături online, încearcă să alegi doar comercianți înrolați în serviciul Mastercard ID Check; 🧐
❻⠀Dacă ai orice semn de întrebare în ce privește cardul tău, să știi că îl poți bloca foarte rapid. Ți-am explicat cum poți face asta în cadrul întrebarii: „Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie să-l fac?” . 😉
Alte recomandări generale:
➤⠀în primul rând nu păstra PIN-ul într-o formă ușor de recunoscut pentru alte persoane (notat pe card, telefon, pe o hârtie, într-o agendă etc.); 😬
➤⠀modifică gratuit PIN-ul la orice bancomat BT cu unul pe care îl ții usor minte (de preferință, diferit de combinații de cifre din data nașterii); 😅
➤⠀ai grijă ca în momentul introducerii PIN-ului la un bancomat sau la un POS să nu fie văzut de alte persoane din preajma ta; 👀
➤⠀nu împrumuta cardul nimănui și nu oferi datele cardului nimănui. 🙅
Adnotări:
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.