Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Doar pentru clienții BT

Cum mă protejez de fraudele din tranzacții cu cardul?

⠀Nu da curs solicitărilor de a-ți actualiza datele cardului într-un link venit pe mail. Noi nu vom solicita niciodată astfel de actualizări de date ale cardului. Solicitările sunt venite de la persoane care colectează aceste date și le utilizează pentru a sustrage fraudulos sume de pe card;  😇

⠀Anunță-ne imediat ce observi că lipsește cardul, fie că a fost pierdut sau furat la Call Center-ul nostru non-stop, la 0264 594 337* - pentru orice rețele mobile sau din străinătate;  😲

⠀Solicită-ne nouă sau configurează singur din aplicația BT Visual Help, sunând la numărul de telefon 0264 308 000, BT24 Internet & Mobile Banking sau din BT Pay limite de tranzacționare zilnice pe internet și la POS sau la ATM care ajută la limitarea sumelor retrase de pe card în cazul în care este utilizat fără acordul tău;  🤓

⠀Consultă periodic extrasul de cont pentru a sesiza eventuale sume pe care nu le-ai autorizat, cerându-ne, eventual să îți activăm serviciuSMS Alert pentru a fi permanent informat de tranzacțiile care se efectuează cu cardul tău;  🕵

⠀Când faci cumpărături online, încearcă să alegi doar comercianți înrolați în serviciul Mastercard ID Check;  🧐

⠀Dacă ai orice semn de întrebare în ce privește cardul tău, să știi că îl poți bloca foarte rapid. Ți-am explicat cum poți face asta în cadrul întrebarii: Mi-am pierdut cardul. Care este primul lucru pe care trebuie să-l fac?” .   😉


Alte recomandări generale:

⠀în primul rând nu păstra PIN-ul într-o formă ușor de recunoscut pentru alte persoane (notat pe card, telefon, pe o hârtie, într-o agendă etc.);  😬

⠀modifică gratuit PIN-ul la orice bancomat BT cu unul pe care îl ții usor minte (de preferință, diferit de combinații de cifre din data nașterii);  😅

⠀ai grijă ca în momentul introducerii PIN-ului la un bancomat sau la un POS să nu fie văzut de alte persoane din preajma ta;  👀

⠀nu împrumuta cardul nimănui și nu oferi datele cardului nimănui.  🙅


Adnotări:

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?