Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Ce trebuie să fac dacă am introdus codul PIN de câteva ori și nu mai pot plăti nici pe internet?

Dacă ai introdus PIN-ul greșit de cel puțin 3 ori consecutiv, cardul e posibil să fie restricționat și e necesar să contactezi banca. 🙁 

Te așteptăm în cea mai apropiată unitate BT sau poți apela serviciul Call Center (0264 308 028* ), iar colegii noștri te vor ajuta.

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legatură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500