Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Ce ar trebui sa fac în caz de pierdere a cardului?

⠀Imediat ce observi pierderea cardului tău blochează-l de urgență. 


Poți face acest lucru prin cinci moduri:

⠀Din BT Pay

alegi cardul care ți-a fost furat (îl selectezi prin atingerea lui) și mergi la meniul Setări care va apărea în partea dreaptă a ecranului sub forma unei ⚙; 

optezi pentru Blocare card” iar mai apoi alegi Blochează definitiv acest card.

⠀Din BT Visual Help:

sunând la numărul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS; 

iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale.

⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking

deschizi aplicația și accesezi meniul „Finanțe” din partea de jos a ecranului;

selectezi secțiunea „Carduri” și alegi cardul în cauză; 

apoi apeși „Schimbă statusul cardului” și selectezi opțiunea „Furat”.

⠀Din platforma BT24 Internet Banking

te loghezi în platformă și dai click pe meniul „Carduri”; 

alegi sub-meniul „Vizualizare card”, iar apoi opțiunea „Modificare stare card” prin apăsarea simbolului 🔧din dreptul cardului furat;

mergi la secțiunea „Stare nouă card” și modifici în „Blocat definitiv-card furat”.

Sunând la unul dintre numerele 0264 308 028* sau *8028*, pentru a permite activarea imediată a procedurilor de securitate care impiedică utilizarea în continuare a cardului.  


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500