Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Sunt într-o țară străină, am pierdut cardul BT, l-am blocat, dar nu mă pot întoarce pentru a-mi face altul. Care este cea mai bună opțiune pentru a avea acces la banii din cont?

Nu te îngrijora! 😮 Ai mai multe soluții: 

⠀În cazul în care ai BT Pay, BT24 Internet Banking sau Mobile Banking poți transfera banii într-un alt cont sau pe un alt card;

⠀Dacă ai o persoană împuternicită pe cont (care este în România) îți poate ridica banii din cont și îi poate depune într-un alt cont sau ți-i poate transfera prin serviciul Western Union;

⠀Poți cere prin e-mail la adresa contact@bancatransilvania.ro reemiterea și trimiterea în străinătate a cardului și a PIN-ului (prin SMS sau pe hârtie). Dacă alegi această modalitate, trebuie să trimiți la contact@bancatransilvania.ro o cerere în care să menționezi:

⠀datele de identificare;

⠀adresa din străinătate unde să fie trimis cardul și PIN-ul;

⠀numărul de telefon la care poți fi contactat;

⠀precum și faptul că ești de acord să suporți taxele de reemitere a cardului și de trimitere a acestuia prin curier în străinătate. 


⠀Cererea trebuie să aibă semnătura ta olografa, adică să o semnezi „de mână”.   📝


⠀Dacă poți ajunge la sucursala noastră din Roma poți cere reemiterea cardului.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500