Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

DOAR PENTRU CLIENTII BT

Cum pot primi extrase de cont cu privire la investițiile mele?

Ai mai multe posibilități de a a afla situația contului tău: 

⠀Dacă ai serviciul nostru de Internet Banking și ești persoană fizică rezidentă loghează-te în BT24 și accesează meniul Fonduri de investiții;

⠀Dacă ești investitor printr-un cont online. Primești gratuit un utilizator și o parolă pentru a putea consulta soldul. În cazul în care nu ai primit detaliile, scrie-ne la btam@btam.ro și te ajutăm;

⠀Vizitează oricare dintre unitățile noastre;

⠀Trimite-ne un e-mail la btam@btam.ro;

⠀Sună-ne la 0264 301 036*.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

  • Ultima actualizare

    15.09.2022
Ti-a fost util raspunsul?
31
6