DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot primi extrase de cont cu privire la investițiile mele?
Ai mai multe posibilități de a a afla situația contului tău:
❶⠀Dacă ai serviciul nostru de Internet Banking și ești persoană fizică rezidentă ➭ loghează-te în BT24 și accesează meniul „Fonduri de investiții”;
❷⠀Dacă ești investitor ➭ printr-un cont online. Primești gratuit un utilizator și o parolă pentru a putea consulta soldul. În cazul în care nu ai primit detaliile, scrie-ne la btam@btam.ro și te ajutăm;
❸⠀Vizitează oricare dintre unitățile noastre;
❹⠀Trimite-ne un e-mail la btam@btam.ro;
❺⠀Sună-ne la 0264 301 036*.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
15.09.2022