Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Mi-a rămas cardul într-un bancomat de la o altă bancă. Cum pot rezolva această situație?

Dacă și se întâmplă acest lucru e bine să știi că trebuie să îți recuperezi cardul de la banca deținătoare a bancomatului.  🏧

Prin urmare, este nevoie să contactezi banca respectivă și să verifici în ce condiții îți returnează cardul.   💳 


Dacă totuși ai nevoie și de o adresă de recuperare a cardului din partea noastră, sună-i pe colegii noștri din Call Center*, la numerele de telefon:

0264 308 028 sau 0264 594 337 - apelabile din orice rețea (inclusiv internațională);

⠀sau la nr *8028, apelabil din orice rețea națională.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legatură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500