Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Mi-am schimbat numărul de telefon și nu mă mai pot loga în BT24. Cum îl pot modifica pe cel cu care sunt înregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu număr?

În primul rând, dacă ți-ai schimbat numărul de telefon, îți recomandăm să îți actualizezi datele personale online pentru a păstra legătura cu noi și a fi tot timpul informat de produsele și serviciile tale financiare BT.  🙂

În al doilea rând, te așteptăm în oricare dintre unitățile noastre pentru a face modificarea.

Iar dacă ești în străinătate, poți suna în Call Center* (0264 308 028 sau *8028) pentru detalii în acest sens.  🌍


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500