DOAR PENTRU CLIENTII BT

Mi-am schimbat numarul de telefon si nu ma mai pot loga in BT24. Cum il pot modifica pe cel cu care sunt inregistrat pentru a primi SMS-ul cu parola pe noul meu numar?

Autor: Banca Transilvania

In primul rand, daca ti-ai schimbat numarul de telefon, iti recomandam sa iti actualizezi datele personale online pentru a pastra legatura cu noi si a fi tot timpul informat de produsele si serviciile tale financiare BT.  🙂

In al doilea rand, te asteptam in oricare dintre unitatile noastre pentru a face modificarea.

Iar daca esti in strainatate, poti suna in Call Center* (0264 308 028 sau *8028) pentru detalii in acest sens.  🌍


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
280
219
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags