DOAR PENTRU CLIENTII BT

Inrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?

Autor: Banca Transilvania

Daca ai urmat procesul de inrolare al cardului intocmai si totusi nu ai reusit, este posibil sa te regasesti in una din urmatoarele situatii:

 ❶⠀cardul tau este fie blocat temporar sau definitiv (poti verifica acest aspect fie in BT24, fie apeland in Call Center la numarul 0264 308 028*);

 ❷⠀nu ai introdus datele in mod corect;

 ❸codul OTP (One Time Password) este gresit;

 ❹⠀cardul tau a expirat (poti verifica data de pe fata cardului).


* Accesand pagina „Call Center, poti vedea in timp real:

⠀cati clienti discuta deja telefonic cu colegii nostri;  

⠀cate persoane ne-au sunat si asteapta sa fie preluati; 

⠀care este timpul mediu de asteptare pentru a intra in legatura cu noi.

Ti-a fost util raspunsul?
85
72
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags