Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum se poate anula o plată efectuată prin internet banking și deja procesată?

Ei bine, acest lucru depinde în prealabil de tipul beneficiarului plății. Sunt două cazuri în care te poți afla: 

⠀dacă este o tranzacție de la noi către altă bancă, poți recupera banii doar dacă fondurile nu au fost încă recepționate de banca beneficiară;

⠀dacă beneficiarul plății are cont la noi, recuperarea banilor se poate face doar cu acordul în scris al acestuia. 


Pentru a iniția această procedură, sună-i liniștit pe colegii noștri din Call Center-ul BT24*, la 0801 010128; 0264 308028 sau *8028. Sunt pregatiți să te ajute cât de repede pot!  😊


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătura cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500