Cum se poate anula o plată efectuată prin internet banking și deja procesată?
Ei bine, acest lucru depinde în prealabil de tipul beneficiarului plății. Sunt două cazuri în care te poți afla:
➤⠀dacă este o tranzacție de la noi către altă bancă, poți recupera banii doar dacă fondurile nu au fost încă recepționate de banca beneficiară;
➤⠀dacă beneficiarul plății are cont la noi, recuperarea banilor se poate face doar cu acordul în scris al acestuia.
Pentru a iniția această procedură, sună-i liniștit pe colegii noștri din Call Center-ul BT24*, la 0801 010128; 0264 308028 sau *8028. Sunt pregatiți să te ajute cât de repede pot! 😊
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătura cu noi.