Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum procedez pentru blocarea unui card?

Blocarea cardului, în caz de pierdere sau furt, se poate realiza în următoarele moduri:

⠀Din aplicația BT Pay

intri în aplicație și selectezi cardul dorit; 

apeși pe butonul  Setări;

și accesezi opțiunea Blocare card unde vei putea să îl blochezi temporar sau definitiv.

⠀Din aplicația BT Visual Help: 

sunând la numărul 0264 308 000;

accesezi link-ul primit prin SMS;

iar de aici poți bloca temporar sau definitiv cardurile tale și poți solicita reemiterea cardului după blocarea definitivă.

⠀Din aplicația BT24 Mobile Banking

meniul Finanțare”, submeniul Carduri 

selectează cardul dorit; 

apoi accesează secțiunea Schimbă Starea Cardului și vei avea afișate opțiunile: blocat temporar, pierdut sau furat.

Din platforma BT24 Internet Banking

meniul Carduri”, submeniul Vizualizare card;

în dreptul cardului dorit, apasă în coloana Detalii pe opțiunea Modificare stare card”;

și setează noua stare a cardului tău (blocat temporar sau definitiv).

Sunând la serviciul Call Center Carduri BT*, disponibil 24h / 24h, la 0264 594 337 pentru toate rețelele mobile sau din străinătate;

Venind în oricare din unitățile BT unde te vor ajuta colegii noștri.


* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500