Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Doar pentru clienții BT

Cum înrolez un card BT în aplicația BT Pay?

Pentru înregistrarea în BT Pay, trebuie să instalezi aplicația pe numărul de telefon declarat la bancă (număr pe care vei primi un cod OTP pentru a-l valida), să treci printr-un proces de identificare unde îți vom solicita să fotografiezi cartea de identitate și să te înregistrezi folosind camera foto a telefonului.
În BT Pay poți adăuga carduri emise pe numele unei persoane fizice sau juridice. Cum faci asta? 😊

Dacă ești client persoană fizică, titular de cont:

  • După ce ai trecut prin fluxul de instalare al aplicației, cardurile îți vor apărea automat în lista de carduri.
  • În cazul în care ai șters cardul și dorești readăugarea, accesezi butonul „+” din partea dreaptă sus, unde îți vor apărea cardurile pe care le deții și nu sunt adăugate în app, dai click pe „Adaugă card”, introduci codul CVV de pe spatele cardului și validezi adăugarea cardului în app cu un cod OTP trimis pe numărul declarat la bancă.
  • Dacă dorești să adaugi un card nou emis/reemis la scadență și/sau la cerere, pe care încă nu l-ai ridicat din unitatea BT, accesezi butonul „+” din partea dreaptă sus, unde îți vor apărea cardurile pe care le deții și nu sunt adăugate în app, dai click pe „Adaugă card” și validezi adăugarea cardului în app cu un cod OTP trimis pe numărul declarat la bancă.
  • Dacă nu ai cont deschis la BT și vrei să îți adaugi cardurile tichet de masă, trebuie să introduci manual datele de pe card (număr card, nume și prenume, așa cum apar ele pe card, data expirării și codul CVV – cele 3 cifre de pe verso-ul cardului) și să validezi adăugarea cardului în app cu un cod OTP.

Dacă ești client persoană juridică:

  • Cardurile de persoană juridică pot fi adăugate în BT Pay doar prin introducerea manuală a datelor de card (număr card, data expirării, CVV, nume posesor). Din acest motiv, acestea pot fi adăugate în app doar după ce le ridici fizic din unitatea BT.

❗ Ține minte: Cardurile BT pe care le ai deja în BT Pay sau pe care urmează să le adaugi vor fi înrolate automat în 3D Secure și vor permite funcționalitatea de autentificare a plăților online direct din app.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?