Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum îmi actualizez datele de contact?

Pentru acest lucru, îți punem la dispoziție câteva variante, iar tu o alegi pe cea care îți este cea mai la îndemână: 😉

⠀Prin BT Pay urmând pașii: accesează Setări➭ Profil „Actualizare date

Online: accesând secțiunea de actualizare a datelor de pe site-ul nostru

Fizic: făcându-ne o vizită la oricare dintre agențiile BT. Ține minte: o să ai nevoie de actul tău de identitate. 😅


Ține minte ❗

Actualizarea de date online se adresează exclusiv persoanelor fizice care sunt clienți BT (majori – rezidenți și nerezidenți).

Poți actualiza datele doar între orele 08:00 - 20:00, de luni până sâmbătă.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500