Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Ce se întâmplă dacă nu îmi actualizez datele?

Singurul motiv pentru care vrem să actualizăm datele tuturor clienților noștri este pentru a respecta cadrul legal și pentru siguranța tranzacțiilor și a întregului sistem financiar. Fiecare informație verificată și actualizată are o explicație bine întemeiată și ajută într-un fel sau altul clienții, banca sau Statul să securizeze funcționarea sistemului financiar.

Nu ne place deloc să îți spunem asta, însă trebuie să știi că dacă nu vom reuși să îți actualizăm datele, vom fi nevoiți să îți restricționăm accesul la tranzacții financiare prin cont, până la actualizarea datelor. Știm, nu este plăcut nici pentru noi și ne-ar părea rău să facem asta. 😥

Așa că ne bazăm pe tine. Gândește-te că este modul tău de a contribui la un sistem financiar sănătos.

Hai să facem asta împreună! 🤝

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500