Pot conecta contul din Pago în BT Pay?
Da, poți importa datele din contul Pago în BT Pay.
Această opțiune va fi vizibilă atât la prima accesare, cât și ulterior, după ștergerea tuturor furnizorilor conectați.
Aici sunt pașii pe care trebuie să îi urmezi:
❶⠀În Pago va apărea un cod pentru conectarea în BT Pay;
❷⠀Introdu în BT Pay acest cod împreună cu adresa de e-mail aferentă contului din Pago;
❸⠀Dacă codul și adresa de e-mail sunt validate cu succes, atunci se va face conectarea conturilor.
După ce se importă datele, poți vedea furnizorii, cât și datele despre facturile de plătit sau cele deja plătite.
❗⠀Atenție: Această sincronizare a datelor se va face o singură dată și anume când se va conecta contul Pago la BT Pay. Ulterior, nu se vor mai face sincronizări ale acestor date. Așa orice modificare ulterioară din cadrul app-ului Pago sau din cadrul BT Pay „Plăți Facturi” nu va fi vizibilă în cealaltă aplicație.
Totodată, în cazul în care există un abonament activ în Pago, acesta nu este preluat în BT Pay. Dacă vrei să te dezabonezi în cadrul aplicației Pago, urmează pașii specifici aplicației.