Nu pot plăti, dar totul pare în regulă. Ce pot face?
Dacă totul pare în regulă ✅, dar totuși nu poți plăti ❌, te sfătuim să te asiguri de următoarele aspecte:
❶⠀Dacă POS-ul la care încerci să plătești este contactless;
❷⠀Dacă telefonul tău are funcționalitatea NFC pornită;
❸⠀Dacă BT Pay e setată ca aplicație principală de plată;
❹⠀Dacă husa telefonului tău nu este prea groasă și blochează undele NFC. Încearcă să scoți husa sau să apropii telefonul de POS din alt unghi;
❺⠀Dacă ai conexiune la internet;
❻⠀Dacă ai deblocat telefonul înainte de a încerca, în funcție de setările de plată alese de tine;
❼⠀Dacă eroarea apărută pe POS nu iți indică exact problema.
🕵 În cazul în care ai verificat toate aspectele de mai sus și, în continuare, plata nu funcționează, contactează-ne la 0264 308 028* sau *8028*, numere apelabile din orice rețea națională, fixă sau mobilă.
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătura cu noi.