DOAR PENTRU CLIENTII BT

Nu pot plati, dar totul pare in regula. Ce pot face?

Autor: Banca Transilvania

Daca totul pare in regula , dar totusi nu poti plati , te sfatuim sa te asiguri de urmatoarele aspecte:

 ❶⠀Daca POS-ul la care incerci sa platesti este contactless;

 ❷⠀Daca telefonul tau are functionalitatea NFC pornita;

 ❸⠀Daca BT Pay e setata ca aplicatie principala de plata;

 ❹⠀Daca husa telefonului tau nu este prea groasa si blocheaza undele NFC. Incearca sa scoti husa sau sa apropii telefonul de POS din alt unghi;

 ❺⠀Daca ai conexiune la internet;

 ❻⠀Daca ai deblocat telefonul inainte de a incerca, in functie de setarile de plata alese de tine;

 ❼⠀Daca ai sticker de plata de la BT, te rugam sa-l inlaturi de pe telefonul cu sistem de operare Android;

 ❽⠀Daca eroarea aparuta pe POS nu iti indica exact problema.

 

🕵  In cazul in care ai verificat toate aspectele de mai sus si, in continuare, plata nu functioneaza, contacteaza-ne la 0264 308 028 sau *8028, numere apelabile din orice retea nationala, fixa sau mobila.

Ti-a fost util raspunsul?
68
77
Raspuns cu de Banca Transilvania

Tags