Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Nu pot plăti, dar totul pare în regulă. Ce pot face?

Dacă totul pare în regulă , dar totuși nu poți plăti , te sfătuim să te asiguri de următoarele aspecte:

 ❶⠀Dacă POS-ul la care încerci să plătești este contactless;

 ❷⠀Dacă telefonul tău are funcționalitatea NFC pornită;

 ❸⠀Dacă BT Pay e setată ca aplicație principală de plată;

 ❹⠀Dacă husa telefonului tău nu este prea groasă și blochează undele NFC. Încearcă să scoți husa sau să apropii telefonul de POS din alt unghi;

 ❺⠀Dacă ai conexiune la internet;

 ❻⠀Dacă ai deblocat telefonul înainte de a încerca, în funcție de setările de plată alese de tine;

 ❼⠀Dacă eroarea apărută pe POS nu iți indică exact problema.

 

🕵  În cazul în care ai verificat toate aspectele de mai sus și, în continuare, plata nu funcționează, contactează-ne la 0264 308 028* sau *8028*, numere apelabile din orice rețea națională, fixă sau mobilă.

* Accesând pagina „Call Center, poți vedea în timp real:

⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;  

⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați; 

⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătura cu noi.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500