Înrolarea cardului nu s-a putut efectua. Ce pot face?
Dacă ai urmat procesul de înrolare al cardului întocmai și totuși nu ai reușit, este posibil să te regăsești în una din următoarele situații:
❶⠀cardul tău nu este activ sau este blocat temporar/definitiv (poți verifica acest aspect apelând în Call Center la numărul 021 308 4000 );
❷⠀nu ai introdus datele în mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) a fost introdus cu întârziere;
❹⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).
❶⠀cardul tău nu este activ sau este blocat temporar/definitiv (poți verifica acest aspect apelând în Call Center la numărul 021 308 4000 );
❷⠀nu ai introdus datele în mod corect;
❸⠀codul OTP (One Time Password) a fost introdus cu întârziere;
❹⠀cardul tău a expirat (poți verifica data de pe fața cardului).
Ultima actualizare