Încerc să folosesc cardul Direct și nu reușesc. Ce trebuie să fac?
Well, pot fi mai multe motive 🧐:
➤ Ai solicitat activarea cardului?
Dacă nu l-ai activat la primire, sună la numărul ALO BT Direct 021.308.4000, apasă tasta 0 și tasta 1 și în 30 de minute se activează cardul.
Pentru utilizare te rugăm să faci o interogare de sold la ATM BT sau o cumpărătură în magazin , introducând cardul în POS.
➤ Deții codul PIN corect?
Dacă nu mai ai SMS-ul cu codul PIN, sună la ALO BT Direct 📞: 021.308.4000 și te ajută colegii noștri în cel mai scurt timp.
➤ Ai achitat cel puțin suma minimă de plată de pe extrasul de cont anterior?
Dacă ai omis, mergi cât mai repede și achită cel puțin minimul de plată. În 3 zile maxim, plata se înregistrează pe cont și ulterior poți utiliza cardul.
➤ Ai blocat cardul din BT Pay sau telefonic?
Dacă ai solicitat blocarea temporară, cardul nu poate fi utilizat. Pentru deblocare, sună la numărul de pe spatele cardului – colegii noștri te vor ajuta în cel mai scurt timp.
Dacă nu se aplică niciunul din motivele de mai sus, sună, te rog, la numărul de pe spatele cardului și colegii noștri din Call Center vor verifica situația în cel mai scurt timp.
➤ Ai solicitat activarea cardului?
Dacă nu l-ai activat la primire, sună la numărul ALO BT Direct 021.308.4000, apasă tasta 0 și tasta 1 și în 30 de minute se activează cardul.
Pentru utilizare te rugăm să faci o interogare de sold la ATM BT sau o cumpărătură în magazin , introducând cardul în POS.
➤ Deții codul PIN corect?
Dacă nu mai ai SMS-ul cu codul PIN, sună la ALO BT Direct 📞: 021.308.4000 și te ajută colegii noștri în cel mai scurt timp.
➤ Ai achitat cel puțin suma minimă de plată de pe extrasul de cont anterior?
Dacă ai omis, mergi cât mai repede și achită cel puțin minimul de plată. În 3 zile maxim, plata se înregistrează pe cont și ulterior poți utiliza cardul.
➤ Ai blocat cardul din BT Pay sau telefonic?
Dacă ai solicitat blocarea temporară, cardul nu poate fi utilizat. Pentru deblocare, sună la numărul de pe spatele cardului – colegii noștri te vor ajuta în cel mai scurt timp.
Dacă nu se aplică niciunul din motivele de mai sus, sună, te rog, la numărul de pe spatele cardului și colegii noștri din Call Center vor verifica situația în cel mai scurt timp.
Ultima actualizare