Ai ajuns la finalul rezultatelor
Nu s-au gasit rezultate

De ce nu am primit extrasul de cont BT Direct prin poştă ?

Extrasul de cont pleacă de la noi în data emiterii și se transmite în maximum 5 zile prin poștă. Din păcate, nu putem verifica data livrării prin poștă. 😞

Ca să nu mai întâmpini astfel de situații, îți recomandăm transmiterea extrasului de cont pe e-mail. Este mult mai ușor de accesat și, de asemenea, fiind un serviciu gratuit, nu mai achiți comisionul de trimitere extras prin poștă de 2,9 RON. 🤩

Pentru activarea extrasului de cont prin e-mail, sună în Call Center la 021 308 4000 și te ajută colegii noștri în cel mai scurt timp
Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500