De ce nu am primit extrasul de cont BT Direct prin poştă ?
Extrasul de cont pleacă de la noi în data emiterii și se transmite în maximum 5 zile prin poștă. Din păcate, nu putem verifica data livrării prin poștă. 😞
Ca să nu mai întâmpini astfel de situații, îți recomandăm transmiterea extrasului de cont pe e-mail. Este mult mai ușor de accesat și, de asemenea, fiind un serviciu gratuit, nu mai achiți comisionul de trimitere extras prin poștă de 2,9 RON. 🤩
Pentru activarea extrasului de cont prin e-mail, sună în Call Center la 021 308 4000 și te ajută colegii noștri în cel mai scurt timp
Ca să nu mai întâmpini astfel de situații, îți recomandăm transmiterea extrasului de cont pe e-mail. Este mult mai ușor de accesat și, de asemenea, fiind un serviciu gratuit, nu mai achiți comisionul de trimitere extras prin poștă de 2,9 RON. 🤩
Pentru activarea extrasului de cont prin e-mail, sună în Call Center la 021 308 4000 și te ajută colegii noștri în cel mai scurt timp
Ultima actualizare