Cum știu când îmi este gata Cardul Direct solicitat?
Cardul tău pleacă de la noi în 5 zile 😊. Destul de simplu, nu?
Îl poți primi prin curier, dacă ai solicitat înlocuirea cardului, sau prin poștă dacă este cardul inițial.
O să primești un SMS prin care te anunțăm că am trimis cardul către tine și, de asemenea, un SMS cu un cod PIN 🤓.
Cardul se trimite inactiv către tine, astfel, după ce îl primești și ai și PIN-ul prin mesaj, sună la 021.308.4000, apasă tasta 0 și tasta 1 pentru activare.
Apropo, înainte de prima utilizare, după ce ai activat cardul, nu uita să treci pe la un ATM BT să efectuezi o interogare a soldului și astfel activezi și opțiunea de utilizare a cardului contactless 🤓.
Îl poți primi prin curier, dacă ai solicitat înlocuirea cardului, sau prin poștă dacă este cardul inițial.
O să primești un SMS prin care te anunțăm că am trimis cardul către tine și, de asemenea, un SMS cu un cod PIN 🤓.
Cardul se trimite inactiv către tine, astfel, după ce îl primești și ai și PIN-ul prin mesaj, sună la 021.308.4000, apasă tasta 0 și tasta 1 pentru activare.
Apropo, înainte de prima utilizare, după ce ai activat cardul, nu uita să treci pe la un ATM BT să efectuezi o interogare a soldului și astfel activezi și opțiunea de utilizare a cardului contactless 🤓.
Ultima actualizare