DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum schimb parola în NeoBT?
⠀Reminder:
➤⠀Nu poți folosi spații;
➤⠀Parola trebuie să aibă minimum 4, maximum 32 de caractere;
➤⠀Trebuie să conțină obligatoriu un caracter special;
➤⠀Caracterele speciale permise sunt: $@!().%[]_;*#?&-‘:~^+= ",/<>\{|}.
În NeoBT Internet banking:
Accesează link-ul „Mi-am uitat parola NeoBT” din pagina de logare și urmează pașii.

Iar dacă ești deja logat în NeoBT, intră în meniul „Utile” și submeniul „Securitate”. Click apoi pe „Schimbă parola de Internet Banking”.

În NeoBT Mobile Banking:
Accesează link-ul „Mi-am uitat parola” din ecranul de logare și urmează pașii.
Dacă vrei să schimbi parola după logare, accesează „Poza de profil”.
Apoi tap pe „Setări de siguranță”.
Și „Schimbă parola de Mobile Banking”.
De asemenea, din #neoapp poți schimba și parola pentru #neoweb, accesând „Profilul tău”, apoi „Setări de siguranță” și „Schimb parola de Internet Banking”.
Scrie parola veche, alege una nouă și „Mergi mai departe”. 😊
-
Ultima actualizare
12.09.2022