DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum schimb parola in NeoBT?
⠀Reminder:
➤⠀Nu poti folosi spatii
➤⠀Parola trebuie sa aiba minimum 8, maximum 32 de caractere
➤⠀Trebuie sa contina obligatoriu un caracter special
➤⠀Caracterele speciale premise sunt: $@!().%[]_;*#?&-‘:~^+= ",/<>\{|}
In NeoBT internet banking:
Acceseaza link-ul „Mi-am uitat parola NeoBT” din pagina de logare si urmeaza pasii.

Iar daca esti deja logat in NeoBT, intra in meniul „Utile” si submeniul „Securitate”. Click apoi pe „Schimba parola de Internet Banking”.

In NeoBT mobile banking:
Acceseaza link-ul „Mi-am uitat parola” din ecranul de logare si urmeaza pasii.
Daca vrei sa schimbi parola dupa logare, acceseaza „Poza de profil”.
Apoi tap pe „Setari de siguranta”.
Si „Schimba parola de Mobile Banking”.
De asemenea, din #neoapp poti schimba si parola pentru #neoweb, accesand „Profilul tau”, apoi „Setari de siguranta” si „Schimb parola de Internet Banking”.
Scrie parola veche, alege una noua si „Mergi mai departe”. 😊
Informatiile din aceasta sectiune sunt moderate de colegii nostri si nu reprezinta informatie oficiala din partea Bancii Transilvania. Daca ai o intrebare specifica, ne poti scrie aici.