Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă BT Pay

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store

Descarcă NeoBT

Scanează codul cu telefonul mobil, în funcție de sistemul telefonului tău.

App Store
Termenii și condiții

Disclaimer

AI Search este un proiect pilot - în varianta beta - care folosește tehnologia GPT4 pentru a simplifica procesul de căutare și înțelegere a produselor bancare.

AI Search este antrenat să răspundă unor întrebări care au legătură exclusiv cu produsele bancare oferite de BT, însă în anumite situații și în funcție de întrebările adresate, este posibil să răspundă și la întrebări generale. Raspunsurile oferite sunt generate automat si trebuie sa fie utilizate doar in scop informativ. Serviciul poate oferi uneori conținut inexact sau potențial ofensator, care nu reprezintă punctul de vedere al Bancii Transilvania. Sunteți singurul responsabil pentru utilizarea conținutului generat de acest serviciu în orice mod. Nu vă bazați pe acest serviciu pentru sfaturi financiare, juridice sau alte sfaturi profesionale si nu introduceți în acesta date cu caracter personal sau alte informații confidențiale.

Utilizarea AI Search presupune acceptarea Termenilor și condițiilor.

Accesul și utilizarea serviciului implică acceptarea fără rezerve a acestor termeni și condiții. Dacă nu sunteți de acord cu acestea, vă rugăm să nu utilizați acest serviciu. Prin acceptarea termenilor și condițiilor pentru a folosi acest serviciu furnizat algoritmic de un model de inteligență artificială, va asumați întreg riscul în ceea ce privește calitatea, siguranța și performanța acestui serviciu.

Banca Transilvania nu furnizează nicio garanție în legătură cu răspunsurile oferite de acest serviciu.

AI Search furnizează răspunsuri algoritmic și acestea pot conține uneori informații inexacte sau limbaj potențial ofensator. Aceste informații nu exprimă poziția Băncii Transilvania și nu pot angaja responsabilitatea Băncii pentru conținutul oferit.

AI Search nu oferă răspunsuri la întrebări personalizate, astfel încât prin utilizarea acestuia va obligați să nu furnizați și să nu introduceți în mesajele/întrebările transmise niciun fel de date cu caracter personal sau alte informații confidențiale. În cazul nerespectării acestei obligații, prin inserarea unor date personale/informații confidențiale în cadrul AI Search, va exprimați consimțământul pentru prelucrarea acestora în vederea oferirii serviciului (răspunsurilor la întrebările pe care le adresați), precum și pentru îmbunătățirea modelului algoritmic al robotului de către dezvoltatorul acestuia.

Orice informație furnizată de către utilizatori în timpul interacțiunii cu AI Search va fi tratată în mod confidențial, fiind dezvăluită doar unor destinatari care au dreptul și nevoia de a o cunoaște.

Conținutul oferit de AI Search are doar scop informativ.

Utilizatorii sunt responsabili pentru întrebările și mesajele adresate în cadrul utilizării AI Search. Orice abuz sau limbaj neadecvat poate duce la întreruperea interacțiunii.

AI Search nu oferă sfaturi financiare, juridice sau profesionale și nu înlocuiește consultarea unor experți umani sau profesioniști specializați în domeniul respectiv. Utilizatorii nu trebuie să se bazeze pe informațiile furnizate de către AI Search pentru luarea deciziilor.

Banca își rezervă dreptul de a întrerupe serviciul AI Search în orice moment, fără o notificare prealabilă.

Termenii și condițiile pot fi revizuite/ actualizate în orice moment.

Doar pentru clienții BT

Cum pot să obțin extrasele de cont aferente contului curent prin internet banking?

Extrasele de cont te ajută cu informații despre sumele încasate în cont, plățile efectuate și retragerile de numerar și ai posibilitatea să le obții simplu și rapid astfel:

Prin BT Visual Help: sunând la numărul 0264 308 000 de pe numărul de telefon declarat băncii  accesezi link-ul primit prin SMS din meniul principal selectezi Solicitare extras alegi contul dorit și data pentru care vrei să obții extrasul de cont iar apoi apeși pe butonul Solicită extras”;

Prin BT24 Internet Banking selectezi meniul Conturile mele submeniul Extrase opțiunea Extrase cont”. Aici trebuie să alegi contul pentru care dorești extrasul, o perioadă estimativă în care aplicația să caute extrase de cont și tipul acestuia (zilnic sau lunar). La click pe butonul Caută aplicația va afișa extrasele disponibile. În dreptul celui dorit, apasă pe icon-ul din coloana Descarcă și ai terminat! Extrasul a fost descărcat într-un nou browser, în format .pdf.

Prin BT24 Mobile Banking: deschizi aplicația optezi pentru varianta Finanțe din partea de jos a ecranului selectezi Conturile mele alegi contul pentru care ai nevoie de extras selectezi opțiunea Extrase lunare sau Extrase zilnice, în funcție de nevoile tale;

⠀Prin NeoBT Mobile Banking: deschizi aplicația optezi pentru varianta "Home" ➭ selectezi contul pentru care dorești extrasul și secțiunea "Detalii" alegi tipul de extras dorit selectând "Extrase zilnice" sau "Extrase lunare";

⠀Prin NeoBT Internet Banking: deschizi aplicația ➭ selectezi contul pentru care dorești extrasul, secțiunea "Opțiuni" alegi tipul de extras dorit accesând "Descarc extras zilnic" sau "Descarc extras lunar".

⠀Poți opta pentru transmiterea lunară automată a extraselor de cont curent pe e-mail. Opțiunea o poți activa la oricare dintre sediile BT;

⠀Din orice unitate BT poți cere un extras de cont zilnic sau lunar, printat; 

De la un bancomat multifuncțional BT Express (Facturel) poți cere trimiterea prin e-mail a extrasului de cont, gratuit.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?