Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum pot modifica o tranzacție Western Union?

Ei bine, acest lucru depinde de locul în care ai făcut tranzacția, astfel ai următoarele opțiuni: 

⠀Prin aplicația BT24 dacă ai făcut tranzacția online. Partea bună e că și aici ai 2 opțiuni: 

⠀fie vii la ghișeu în orice unitate BT;

⠀fie modifici direct prin mesageria securizată BT24* unde trebuie să ceri acest lucru în scris.

⠀În unitatea BT în care ai făcut tranzacția, completând o cerere cu noile date.


* Mesageria securizată BT24, poate fi regăsită în aplicație astfel:

⠀Pe mobil  meniul „Mesaje”  secțiunea „Întreb BT;

⠀Pe PC la Căsuța de mesaje (e în partea dreaptă a ecranului).

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500