Cum pot face un refuz la plată pentru o tranzacție pe care nu o rescunosc?
Dacă observi în extrasul tău tranzacții pe care nu le recunoști sau care apar dublate, îți recomandăm să iei legătura cu comerciantul – telefonic sau prin e-mail – pentru a-i semnala situația.
Dacă nu primești un răspuns clar sau problema nu se rezolvă, următorul pas este să ne trimiți un e-mail la contact@btdirect.ro sau să iei legătura cu colegii noștri din Call Center, la 021 308 4000, și să le explici situația.
Vom avea nevoie de detalii despre tranzacție, precum și de documente justificative: bonuri sau chitanțe POS, extrase de cont și, dacă este cazul, e-mailurile schimbate cu comerciantul.
Solicităm aceste documente în conformitate cu regulamentele internaționale Mastercard privind disputele de tranzacții, pentru a putea susține cererea de returnare a sumei către comerciant și banca acestuia.
Dacă nu primești un răspuns clar sau problema nu se rezolvă, următorul pas este să ne trimiți un e-mail la contact@btdirect.ro sau să iei legătura cu colegii noștri din Call Center, la 021 308 4000, și să le explici situația.
Vom avea nevoie de detalii despre tranzacție, precum și de documente justificative: bonuri sau chitanțe POS, extrase de cont și, dacă este cazul, e-mailurile schimbate cu comerciantul.
Solicităm aceste documente în conformitate cu regulamentele internaționale Mastercard privind disputele de tranzacții, pentru a putea susține cererea de returnare a sumei către comerciant și banca acestuia.
Ultima actualizare