DOAR PENTRU CLIENTII BT
Cum pot anula o tranzacție?
În cazul în care ai făcut o plată și dorești să îți recuperezi banii este nevoie să inițiezi un refuz la plată.
Poți contesta o tranzacție prin BT Visual Help urmând pașii de mai jos:
❶⠀Apelezi numărul de telefon 0264 308 000 și accesezi link-ul primit prin SMS;
❷⠀Accesezi opțiunea Contestare tranzacții și a etapelor indicate pentru finalizare.
Această solicitare mai poate fi făcută fie în call center, la numerele de telefon 0264 308 028* sau *8028*, fie în orice unitate BT. 🙂
* Accesând pagina „Call Center”, poți vedea în timp real:
➤⠀câți clienți discută deja telefonic cu colegii noștri;
➤⠀câte persoane ne-au sunat și așteaptă să fie preluați;
➤⠀care este timpul mediu de așteptare pentru a intra în legătură cu noi.
-
Ultima actualizare
21.09.2022