Ai ajuns la finalul rezultatelor

Nu s-au gasit rezultate

Doar pentru clienții BT

Cum înrolez un card non-BT în aplicația BT Pay?

Opțiunea de adăugare card non-BT e disponibilă doar în cazul în care ai fost identificat ca fiind client al băncii și ai minim un card BT adăugat în BT Pay. 🤷

Cardurile non-BT sunt carduri emise de alte instituții financiare din România, sub sigla Visa, Mastercard sau Maestro, înrolate în serviciul 3D Secure.


Bun, bun. Și cum fac? 😅
Selectând simbolul din dreapta sus cu +, alege opțiunea „Adaugă card / Adaugă un card de la altă bancă” și introdu următoarele date: numărul cardului, numele și prenumele titularului (așa cum apar pe card), data expirării cardului și codul CVV (codul din 3 cifre de pe verso-ul cardului) și apasă pe "Adaugă cardul".

Autentificarea operațiunii de card non-BT prin serviciul 3D Secure e aplicată de instituția emitentă a cardului.

Ulterior înrolării cardului non-BT în BT Pay, poți accesa opțiunea Open Banking, care îți permite, timp de 90 de zile, vizualizarea informațiilor financiare de la alte instituții financiare la care ai deschise conturi. Ulterior acestei perioade, poți reautoriza accesarea datelor pe o perioadă similară. 😃

❗⠀Bine de știut: Trebuie să ai un card activ BT înrolat în BT Pay pentru a putea înrola carduri non-BT. Iar dacă îți ștergi aplicația și ți-o reinstalezi pe alt număr de telefon nedeclarat băncii, e posibil să nu poți face și alte înrolări.

Ultima actualizare
  • Ti-a fost util raspunsul?
  • Cum putem îmbunătăți răspunsul?

    Ne pare rău că acest răspuns nu a fost util pentru tine. Ajută-ne să îl îmbunătățim

    0/500